2 Nisan 2010

gibi.

kapağı sürekli çıkmaya çalışan telli defter gibisin. bardağa uht kutudan meyvesuyu ya da süt doldurmak istediğinde bardaktan başka her yere dökülen, fışkıran meyvesuyusüt var ya. onun gibi biraz da. daha ilk akord edilişte kopan tel gibi. uçlu kaleme basınca, bazen, uç istediğinden fazla çıkar ya. onun gibi. şarabın bir türlü çıkmak bilmeyen, hafif bi baskıyla karşılaşınca da şişenin içine düşen mantarı gibi. tost yaparken ekmeğin arasından fırlayıp, kızarıp, tuzlanıp garip bi şekil alan peynir gibi.

- sen hep gitmek peşindesin. niye ki. negerekvarki. gitme. kal. çaydaiçerizhem. sen kim, bilmiyorum.

11 yorum:

  1. Adsız2.4.10

    bence sağlıksız bi şey yapıyosun "biri" ni bulduğunda onda bi şeyler eksik kalıcak hep o kafandaki "biri" kadar kusursuz olamayabilir,çok çok farklı olabilir yorarsın sanki kendini
    bi şeylere bağlanmak çok hoş biliyorum ama kısıtlı kalma mesela...

    YanıtlaSil
  2. Adsız2.4.10

    Hamburgerin arasından fırlayan ketçap gib,okuldaki ben gibi

    YanıtlaSil
  3. melihfankılap diyorum bak?

    YanıtlaSil
  4. aslında aklımda hiç de öyle kusursuz biri yok ki. öyle biçtiğim özellikler de. hiç hem de. gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. nihayet yazdın sayfa yenilemekten yorulmuştum.

    YanıtlaSil
  6. Adsız3.4.10

    bu iyi.üstüme oldu.alıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Adsız4.4.10

    yazmıştım aslında ben.sayfa hata verdi.silindi yazdıklarım sonra hatırlayamadım hepsini.bi anda yazmıştım çünkü.sanki demiştimki:
    istersinki uç gereği kadar çıksın kalemden,sonra süt etrafa sıçramasın ya da kalsın 'kim' çay falan da içeriz.ama işte sadece isteyebilirsin sonra o herneyse işte bildiğini yapar.hep böyle midir bilmem.
    bi de ben adsız değilim.

    YanıtlaSil
  8. Adsız8.4.10

    ben de bilmem.
    artık burayı terkettiğini düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
  9. bak sen de gördün içindeki yüceliği, yücelik bendim ama aşk yok aslına.

    E.Y.

    YanıtlaSil
  10. Adsız15.4.10

    ama "biri" var aklında hep sanki? kendine neyin iyi gelebileceğini sen bilirsin tabi.

    YanıtlaSil