3 Şubat 2009

ses.

ne kadar önemli di mi ses? dün hayatımın en boktan gecesini yaşadım. insanlar beni yaftalayarak üzerimden prim yapmaya çalışıyor ve ağır ithamlarda, iftiralarda bulunuyorlar. hiçbir yorum ve açıklama yapmadım bu konuda. zira bunu gerektirecek bir durum yok ortada. neyse; kendini çok kötü hissedince insan, ya bir kucağa ihtiyaç duyuyor, ya bir omza, ya da uzaktaki bir sese. annemin omzu, babamın kucağı bu ihtiyacımı bi nebze karşıladı. onları seviyorum. ve gece yarısı ırmak aradı beni. ırmak bi şeker bi şeker. büyüyünce peyzaj mimarı olcak. ikiyaş büyük benden, 'ablacık' diyorum ona o yüzden. konuştu benimle, beni teselli etti, kendimi iyi hissetmem için elinden geleni yaptı. ihtiyacım olan ses, o'nun sesiymiş. teşekkür ediyorum. gerçekten.

aziz nesin der ki:

"öyle bir boşluktayım
düşüyor muyum ağıyor muyum
belli değil yanım yörem
sesini gönder tutunmaya
sarılıp sesine kurtulayım."

- insanın ablası olmasa da; ablası olması ne güzel bir şey.

4 yorum:

  1. Adsız4.2.09

    İnsanların sana bu kadar çok ihtiyacı varken senin kendini böylece bırakıvermen mantıklı mı sence?Bilmem farkettin mi ama etrafında seni seven çok insan var.Hatta kendisini tanımasam da seni teselli eden bir 'ablacık' sahibisin.:) Bu kadar çok şeye sahipken kendine biraz haksızlık etmiyor musun?

    Not: Birkaç gündür çok karamsar yazılar yazıyorsun.Blogu takip ettikçe içim kararıyor.

    -hüsamettin or-

    YanıtlaSil
  2. kendimi bırakmadım, merak etme. evet ama, sanırım bir karamsarlık, bezginlik var üzerimde. ama olur o kadar. içten duyguların için çok teşekkür ederim hüsamettin. senin de yanımda olduğunu bilmek çok güzel. (=

    YanıtlaSil
  3. Adsız7.2.09

    Duygularını paylaşıyorum.İnsanın ablası olması çok güzel bi' duygu.Zira ben de ablasız bi' insanım.Anneme abla demeye çalıştım..Olmadı.Abimi denedim.Yine olmadı.Babama hiç bulaşmadım zaten..Her neyse,insanın ablası olmayınca sanki ablası yokmuş gibi oluyor.Binaenaleyh sana abla diyebilir miyim?
    Senin için yazılanlara gelince..Benim için hiç kimse böyle şiir yazmadı.Hatta şiir bile yazmadılar lan.Kendime bi' akrostiş yapayım dedim,"ğ" nin azizliğine uğradım.Oysa ki seni ve bizleri bi' nebze,zat-ı nacizanemi altına sıçırtıncaya kadar,güldürmek için şiir yazmışlar.Ne mutlu bize..
    Son olarak bi' eziklik ve özentilik göstergesi olarak ismimi yazayım..
    Oğuz Turhan.

    YanıtlaSil