31 Ocak 2009

onbirbuçuk.

bu kapalı havalar; yağmur kokulu, ıslak kaldırımlı zamanlar bunaltmıyor beni. ben, kapalı havalarda daha mutlu, daha huzurlu olan bir insanım zaten. beni bunaltan şey altıgündürevden-neredeyse-hiççıkmamışolmam. ve hiçbir arkadaşım arayıp sormadı. lan, ya ölseydim? yine de seviyorum onları. ama. böyle. özümde paylaşımcı olmama rağmen, yalnızım şu sıralar. ve saçına dokundurtmayan kızlar çok sinirimi bozuyor.

- yalnızın dudaklarını sigara öpermiş, ellerini..

4 yorum:

  1. geleyim, muhtesem bi' ekiple birlikte seni okuldan kaciracagim; ama furkan olmayacak. sevmedigimden degil, somestri erken bitiyor. ha, sevmem; orasi ayri mesele.

    YanıtlaSil
  2. pis. göt. kaka. öyle olsun burhan.
    üç bin. yedi yüz. yirmi. oha melih.

    YanıtlaSil
  3. ben de 2 ayda 1500 soru falan cozdum, aradaki farka bak. sevmedigimden degil lan; seviyorum da, sizin somestr...

    YanıtlaSil
  4. yalnızın dudaklarını sigara öper ellerini torunları...

    YanıtlaSil