2 Eylül 2010

uyum.

birdenbire ve sessizce birisinin hayatına girmek istiyorum. o hayatın en önemli insanı olmadan. sonra o biri'yle saçma şeyler paylaşmak, bazen de ona şarkı söylemek istiyorum. mükemmel bir uyum yakalamak istiyorum. bu kadar. mesela kolkola yürürken hiç dengemiz bozulmadan. tek başıma yürürken nasılsa. o kolumdayken de öyle yürümek. ya da bir şemsiyenin altında iki kişi hiç sorun yaşamadan yürümek. bunu istiyorum. sadece. hâla.

- 'yapraklarla kovalamaca oynama mevsimi' geldi.

13 yorum:

  1. Adsız2.9.10

    sabahın ilk saatlernde genlde bnde bu tarz şeyler isteyip akşam rutin bi vazgeçiş oluyo ve bi döngü halinde devm eden günler:)

    YanıtlaSil
  2. Adsız2.9.10

    ben de.

    YanıtlaSil
  3. Adsız2.9.10

    buraya yaşadıgım bi günü yazmak istedim ya sonradan sildim. sonuçta burası melihin alanı benim yer kaplamam olmazdı. şöyle söylyim böyle güzel yaşantılar insan isterse kalbi temiz yaklaşımlıysa olabiliyor. hayatında yer edebiliyor.

    imza.

    YanıtlaSil
  4. Adsız2.9.10

    yeni keşfettim bu blogu. Dün gece. Ve çok sevdim (: Bütün postlarını okudum bugün. Bazen çok yakın buldum seni kendime bazen çok uzak ama hoşuma gitti yazdıkların. Yorum yapıp yapamayacağımı denemek istemiştim. Yapabiliyormuşum, sevindim. :)

    YanıtlaSil
  5. giderek daha romantikleşiyor herkes

    YanıtlaSil
  6. benim de benzer isteklerim olmuştu sene 2007, üşenmeden yazmışım.

    bknz:

    http://dimplearningvondecamp.blogspot.com/2007/12/someone-someonea-baaakar-baka-baka.html

    YanıtlaSil
  7. Adsız4.9.10

    Bloğunu bulduğumda ilk bu yazıdan etkilenmiştim. Sonra bir baktım fazla etkilenmişim. Hyatımda ilk defa günlük tuttum sayende. Senin için, günlüğümün ilk sayfası bunu anlatıyor. Ocak yirmiyedide başladım günlük tutmaya. Ve bugün defterim bitti. Böyle bir gün yeniden bu yazıya rasltladım. Mucizelere inanırım. Bana çok şey kattın. Teşekkürler.

    NedenSiz^^? (: adsızımben

    YanıtlaSil
  8. Adsız6.9.10

    şemsiyesnn altında çok güzel yürürüm walla lan:) deneyelm..

    YanıtlaSil
  9. cevap yazmaya üşeniyom sadece. umursamadığımdan değil. merhaba.

    YanıtlaSil
  10. hoş bir yazı. eylüle yakışan cinsten :)

    YanıtlaSil
  11. blogundaki çogu yazıyı okudum da şimdi ,etkilendim cidden çok guzel.ben de kısa yazıları böyle anlık olayları bu tarz anlatıyorum hoşuma gidiyor.özellikle de bir erkeğin bu kadar içten anlatabilmesi çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  12. Adsız11.9.10

    bi de sana sormak istediğim bi takım sorular var en başta formsprng neden kpttın:)) sora bide yarın evet mi dicen hayır mı :/ :)))

    YanıtlaSil
  13. Adsız12.9.10

    fs çok gereksiz ve saçma. o yüzden kapatmıştır.

    YanıtlaSil