21 Haziran 2010

insan.

çünkü; insan bazen o kadar yalnız kalır ki; canı ağlamak istediğinde banyoya girip yüzünü sabunlar. ve öyle ağlar. en kısa şortu ve terlikleriyle bakkala gidip, gazete ve süt alır. eve gelince hiç okumamak üzere bir köşeye atar gazeteleri. içmez. manşetine bile bakmaz. birden bire, 'ben ölürken, kesin bir yerlerde stairway to heaven çalacak. ne güzel.' diye düşünür. sonra bir kahve. daha önce hiç içmediği kadar sert. yanına da kahverengi sesiyle tom waits.

- çünkü, insan bazen o kadar yalnız kalır ki. hiçbir şey anlatamaz. kimsebilmez.

10 yorum:

  1. üzüyosun lan, ühüh...

    YanıtlaSil
  2. saat 05.29
    yüzümde tebessüm oluşturan tek şey bu oldu.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Adsız22.6.10

    yorum gönder
    a.d.b.

    YanıtlaSil
  4. Adsız23.6.10

    melih.sen ağlama.ben senin için ağladım senin yerine bu sabah.

    YanıtlaSil
  5. symbe23.6.10

    http://fizy.com/s/1d7b29#s/1d7b5q (:

    YanıtlaSil
  6. Adsız25.6.10

    Yeni yazilar gormek istiyoruz ama.

    YanıtlaSil
  7. Adsız25.6.10

    çünkü, insan bazen o kadar yalnız kalır ki. hiçbir şey anlatamaz. kimsebilmez.
    //dedin ya.haklısın.baksana herkes kendi dünyasında kendi derdini yaşıyor..değişen hiç bi'şey yok.kimi senin için üzüldüğünde senin üzüntünün de biteceğini sanıyor kimi başka şeyler..
    hep böyledir zaten ve hepler çok üzüyor beni..
    a.d.b.

    YanıtlaSil
  8. Adsız26.6.10

    ayın yirmialtısı

    YanıtlaSil
  9. Adsız26.6.10

    Ey ruhumun ruhu bilir misin? Hz.Nuh'U geldiysen =3 kere tık-lat..
    yani 21den bu yana birtek şey yazmışsın okuyamadan gittidim. geldim, :/ şimdide yeni birşeylerle tıklatmanı bekliyorum.
    Ç=

    YanıtlaSil