29 Kasım 2009

miyav.

bugün bi kediyle tanıştım işte. ismi miyavmış. öyle dedi. çok tatlıydı lan. öyle böyle değil. aldım kucağıma, okşadım, mıncırdım, yaladı beni falan, patilerini ıslak mendille sildim sonra. sonra arkadaşım kızdı, bırak artık gitcez dedi. bıraktım yere. ellerimi ıslak mendille sildim bu arada. tam kırkdakika boyunca beni takibetti kedi. çok duygulandım lan. sonra ben bi kafeye girince pes etti. bıraktı peşimi.

- hayatımda ilk defa; çok sevdiğim bir şey, beni çok sevdi.

5 yorum:

  1. özgüvenin var ama aynı zamanda kendini umutsuz vaka gibi görüyosun sanki.

    YanıtlaSil
  2. miyav mı, ne güzel isim, anlamı neymiş?

    YanıtlaSil
  3. Adsız3.12.09

    bende bi cetvelimi çok seviyorum.ama o beni seviyor mu hiçbir fikrim yok.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel yazı olmuş bu. çok sevdim ben.

    YanıtlaSil